2010.06.13

Herre min skapare vad jag är trött i kroppen. Studenter hela veckan! Nu är det söndag och jag är lycklig att jag inte har n.å.g.o.n.t.i.n.g planerat idag. Det jobbiga den här veckan har varit mina kläder. Den eviga frågan, jaha vad ska jag ha på mig idag? Allt hänger tjusigt på klädstången, men jag står bara och stirrar på den. Jag är hopplös! Det kan ta timmar för mig, och det är inte roligt. Jag vill vara den som bara tar var som ligger framme och struntar om den här klänningen matchar dessa skorna eller om det kanske hade varit snyggare att ha just det halsbandet till den andra toppen och så vidare och så vidare. Förstår ni mig? Jag blir stressad av att bara skriva det här, för jag blir irriterad på mig själv. Det hjälper inte att köpa nya kläder har jag kommit på. Det är samma visa samma dag. Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0